SEARCH BOX

SLIDER

Kasım Ayı Meydan Okuması|8

Neden blog yazıyorsun? Bloğu sevme sebebin nedir?

Bloglarla tanıştığımda henüz ilkokuldaydım.O dönem sınavım vardı ve arada bir yazı eklerdim.Günlük gibi bir şeydi anlayacağınız.Daha sonra ilgilenemediğim için kapattım.Liseye başladığımda tekrar açtım biraz daha yazım vardı diğer bloga kıyasla.Ama onunla da ilgilenemedim.Blog yazmak ve devam ettirmek sabır işiydi.
Geçen yıl mayıs ayında hiç aklımda yokken blog açtım.Aslında bir anda verdiğim bir karadı.İsim düşünmek vs. en fazla 10 dakikamı almıştır.

Ben her şeyi planlayarak yaşayan insanım.Bu yüzden de hep yazarım.Yazmayı sevmem bundan ötürü galiba.Blogla tanışmadan öncede yazıyordum.Ama bu kadar fazla değildi elbette.Hala birçoğunu saklarım.Bir kısmı da taşınmalarda falan arada kaynadı.Yazmak insana kendini iyi hissettirdiği için yazmayı seviyorum.Ama bloglara yazmak daha bir keyif verici oluyor çünkü yazdığım yazılar hakkında ortak düşünceleri paylaştığımız insanlar var burada.Dışarıda bu tarz konular hakkında pek konuşulmuyor.Topluca birçok etkinlik yapıyoruz.Benim çevremde bu tarz şeyleri yapacağım insanlar bulunmuyor maalesef.....
Bazen gündelik konuların dışına çıkmıyor sohbetlerimiz.Ama burası başka.Bu yüzden blog yazmayı ve blogları seviyorum.

Yorumlar

  1. İyi ki yazmışsın, iyi ki devam etmişsin..ve tabii iyi ki bu meydan okumaya katılmışsın :) bak sana rastlamış oldum.
    Yazmayı seven insanın yolu bir şekilde buraya düşüyor, ne güzel bir şey şu blog ortamımızın olması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde iyi ki böyle güzel bir etkinliği başlatmışsınız.Bir sürü konuda farklı fikirler okuduk :)Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Dışarıda bu etkinlikleri de yapamıyoruz dediğin gibi, iyi ki blog var. Çok güzel anlatmışsın, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022