SEARCH BOX

SLIDER

Kasım Ayı Meydan Okuması|2



En Sevdiğiniz Sesleri ve Kokuları Yazar Mısınız?

Galiba ben en çok anne kokusunu seviyorum.Cidden bir kaç yazımda daha annemin benim en birinci önceliğimde olduğunu dile getirmiştim.Kaç yaşında olursam olayım korktuğum da anneme sarılarak yatacağım.Çünkü onun kokusu insana huzur veriyor.
Anneme sorsanız o da evlat kokusu der.....
Yine annemin pişirdiği yemeklerin kokusu bir başka oluyor.Tamam yeri gelince bizde yapıyoruz ama annem yaptığında hem tadı hem de kokusu farklı oluyor.İşte anne yemeği kavramının sonucu......
Diğer bir sevdiğim koku ise;güzelce alınan bir duştan sonra gelen o koku bence.Kullandığımız şeylerin etkisi vardır elbette ama bu rahatlamayla gelen güzel bir koku.

En sevdiğim seslere gelince hepimiz sevdiğimiz şarkıcıları koyarız muhtemelen.Haklıyız da.Ben daha çok sözlü olmayan müzik dinliyorum.Hatta sözlü şarkıların bu versiyonlarını buluyorum.Son zamanlarda en çok Enya dinliyorum.
Birde size konuşma çağına yeni gelmiş ama henüz konuşamayan  bebeklerin seslerini çok seviyorum.Garip garip sesler çıkarıyorlar ya bir süre sonra onlara uyum sağlamak için bende aynısını yaparken buluyorum kendimi.


Yorumlar

  1. evet anne kokusu 😊 müzikte güzelmiş 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Enya çok severim, ben de bir gönderimde onun şarkılarını paylaşmıştım... Melek gibi sesi var gerçekten:3 Anne kokusu, yemek kokusu, duş sonrası olan koku... evet hepsi çok güzel cidden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu yıl keşfettim ama daha önceden de rastlamıştım dinleme fırsatım olmadı.
      Teşekkür ederim yorum için.

      Sil
  3. bende küçük bebeklerin seslerini cok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesleri ayrı kendileri ayrı bir tatlı oluyorlar.
      Yorum için teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022