SEARCH BOX

SLIDER

BLOG TEMASI|MİNİMALİST

Herkese yeniden selamlar...
Bugün yeni bir blog temasıyla karşınızdayım.Tamamen sıfırdan kodladım.Önceleri tema kodlamak yaklaşık 10-12 günümü alsa da artık 2-3 günde bitirebiliyorum.Çok pratikle süreden tasarruf etmeye başlamış oluyorum böylece.Eylülün başlarında kardeşimin okul işiyle ilgileneceğim için çok buralarda olamayacağımı düşünüyorum.En iyisi o zaman gelmeden boşluğun kıymetini bilmek dedim ve photoshoptan da biraz uzaklaşarak kendimi kod yazmaya bıraktım.

Tema için minimalizmi ele aldım.Temanın özelliklerini tema içerisine yazdığım için bir daha buraya yazmak istemedim.Canlı önizlemesinde ilk konuya girince tüm özellikleri görebilirsiniz.Ya da bu bağlantıya tıklayabilirsiniz.

Temada minimalizmi ele aldığımı söylemiştim.Bu yüzden sade olmasını istedim.Resimler ve yazılar örnek olsun diye yazıldı.
Seo açısından responsive tasarımın önemli olduğunu bildiğimden tamamen buna göre yapıldı.Responsive tasarımına buraya tıklayarak bakabilirsiniz.

Bir tema kodlamak kolay iş değil çoğu insan ücret karşılığı bu işi yapıyor.Ben bu temayı ücretsiz kullanıma sunuyorum-ama kullanan olur mu bilmiyorum-
Lütfen alt kısımdaki atıf kısmını kaldırmayınız.Onun dışında temada istediğiniz özelliği değiştirebilirsiniz.Kod bilgisi olmayan bir insan kullanabilir diye her türlü değişikliği rahat yapması için blogger panelinden özelleştir kısmına ait bir sürü kod yazdım.

Eğer temada bir sorun görürseniz bana söyleyin lütfen.Tüm kodları düzgün yazdım herhangi bir problem olmaması gerek ama gözümden kaçan şeyler olmuş olabilir. 


TEMANIN CANLI HALİNİ GÖRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Temayı buradan indirebilirsiniz.

Yorumlar

  1. tımıms bak ilgilenen olursaaa sana yönlendiririm kii. bravo valla kodlamayı çalışıp öğrendiğin içiiin :) ayrıca, baksana, yanii isterseen, bir mim yaptım şimdi, yapabilirsiin, mimedilerdi bugün deee :)

    YanıtlaSil
  2. Tema çok güzel olmuş eline sağlık. Şu sağ taraftaki görseller biraz daha küçük olsa temanı kullanırdım :) minimalizm candır.

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğendim, ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Kod yazmayı nereden öğrendiniz acaba? Ben de bu tarz tema oluşturmak, kod yazmayı öğrenmek istiyorum. :) Bu arada tema gerçekten kullanılır görünüyor. Şuanki temamdan memnun olmasaydım değiştirmeyi düşünürdüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben önce kendi blogumda değişiklikler yapmaya meraklıydım.Tabi blogu yeni açtığım zamanlardı.Bir tema yüklemesini bile bilmiyordum o zamanlar.Bloggerın her şeyini internetten araştırarak öğrendim.Ama istediğim bir tema vardı çok hoşuma gitmişti.Ama 59$ gibi birde fiyatı vardı.Ondan vazgeçtim ve başka temalara baktım.İstediğim gibi bir şeyler bulamayınca bu durum beni blogger üzerindeki temalarda değişiklik yapmaya itti.O zamanlar Css i öğrendim.Ama sıfırdan kodlamayı şuradan öğrendim diyebileceğim bir kaynak yok.Çevremde yazılımdan anlayan bir yakınım vardı onunda yardımıyla öğrendim.Aslında en çok onun sayesinde.Tabi bu zaman zarfında araştırıyordum ama ülkemizde bununla ilgili çok kaynak yok.Worpress deseniz çok kaynak var..Birazda ingilizce yazılara baktım.İngilizce kaynak daha çok.Website yapımlarına bakmanızı öneririm aynı mantık zaten.Html,Css ve Java bildiniz mi onunla blog teması yapabiliyorsunuz.

      Sil
    2. Çok şanslısınız gerçekten. :) Verdiğiniz bilgileri kullanacağım teşekkür ederim. Umarım ben de öğrenirim.

      Sil
    3. İnşallah öğrenirsin canım.Öğrenmek benim için zor olmadı ama yanında biri yoksa zor olacaktır mutlaka.Dediğim gibi youtube üzerinde tema anlatımları var ama hepsi yarıda kalmış.Kaynak yetersiz.Sana belli bir yere kadar öğretiyorlar

      Sil
  5. Adından da belli olduğu gibi sade bir tema ben sade temaları daha çok seviyorum.Koduna sağlık mı deniyor :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nur bu temayı nasıl indirebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size mail üzerinden gönderebilirim.Yazıya da bir indirme linki ekliyorum.İsterseniz oradan da indirebilirsiniz.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim,ilk fırsatta temamı değiştirmek istiyorum,seninkini kullanabilirim❤
      Ellerine sağlık💫

      Sil
    3. Aslında ben sizin temanızı çok beğeniyorum.Öyle bir tema aradım ama bulamadım maalesef.
      Benim temalarım amatörce yapılmış temalar.İlerletmeye çalışıyorum kendimi.
      Beğendiyseniz elbette kullanabilirsiniz.Ama sizin temanız çok güzel onu söylemeliyim.

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022