SEARCH BOX

SLIDER

BLOG TEMASI|WANDERLUST

 Kısa aranın ardından yeniden selamlar...
Bu 3 günlük kısa arayı yeni bir blog temasıyla bozuyorum.Ama bir süreliğine bu son tema olacak.Son günlerde bloglar maşallah motivasyonla dolu.Herkes hayatında yeni şeyler yapıyor.Ben zaten belli bir düzen içindeydim ama arada bir değişiklik iyi olur dedim ve hayatımla ilgili farklı kararlar alayım dedim.Daha önce almadığım kararlar.

Mesela en basitinden gece kuşuyum...Geç yattığım içinde gündüz 11 e kadar uyku uyuyorum.Annem gelip uyandırmasa belki daha da uyurum...Tabi birde sıcak havalar daha bir uykuya itiyor.gündüz insanın en verimli olabileceği süreyken ben bunu uykuya veriyorum..

Neyse o kararların hepsinden burada bahsetmeyeceğim.
Biz asıl konumuza dönelim...
Bu sefer sadelikten biraz uzaklaşıp kendimi koyu renklerin kucağına attım.Sonuç aşağıda ki tema ortaya çıktı.Mor rengi pek sevdiğim söylenemez.Temayı yaparken iki kere falan düşündüm.Sonra dedim yap Nur.Beğenmezsen değiştirirsin.Biraz son model(!) temalara baktım nasıl bir şeyler çıkarsam diye..Tam istediğim gibi bir şey çıkmayınca salıverdim kendimi.Artık nasıl olursa olsun dedim.Ama sonucu beğendim.Moru hala sevemiyorum orası ayrı bir konu.

Temayla aynı renkte olan resimler seçeyim dedim.bir türlü istediğim gibi bir şey bulamadım.Aşağıda da mor renkler birbirine karışmış gibi duruyor ama o tamamen resimlerle alakalı.Sonra Temanın ekran görüntüsü alıp düzenlemeye üşendim.Öyle kalsın dedim :)Ama resimleri her an değiştirebilirim :)

Tema yine responsive ve detaylarından bahsetmeyeceğim.Canlı önizlemeden ilk konuya girince zaten yazdım.Haa bu arada yeni bir kelime öğrendim."Wanderlust"
 "Amacı, yönü belli olmayan bir şekilde seyahat etme, dünyayı gezme isteği anlamına gelen Almanca bir kelime demekmiş.
Temaya örnek olsun diye bir isim arıyordum zaten hemen yapıştırdım :)
Neyse Buraya tıklayarak temaya bakabilirsiniz


Yorumlar

  1. Çok güzel duruyor Nur, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Mor rengi ben de hiç bir yerde kullanamıyorum🙈
    Ama tema düzen olarak güzel ben bunu kullanırdım,çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek sevemiyorum.Daha doğrusu açık renkler hoşuma gidiyor.Yorum için teşekkürler:)

      Sil
  3. En sevdiğim rengin mor olduğunu düşünürsek çok beğendim. Kaliteli bir iş çıkartmışsın, tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Tema rengi çok tatlış olmuş Nuroviç ciğimm . Gündüz yaşamak cidden modunu değiştiriyor insanın. Birazcık da olsa motivasyon isteğinin gelmesine çok sevindim :) Eline sağlık, kolaylıklar diliyorum. Güpgüzel temalar bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler vakit buldukça farklı şeyler çıkarmaya devam edeceğim :)

      Sil
  5. Ellerine saglık nur:)Wanderlust kelimesi benimde çok sevdiğim bir kelimedir.Bir ara bu blog tasarım işini nasıl öğrendin nasıl yapılır yazsan çok güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok uzun bir süreç oldu benim için.Daha öncede soran olmuştu.Türkiye de bununla ilgili kaynak sıkıntısı var.Başlarda bende çok araştırdım ama elle tutulur bir şey yok.Sonra bir tanıdığımdan yardım aldım.Ama sana önerim CSS ve HTML i iyice öğrenmen kodlar onunla ilgili zaten.

      Sil
  6. Merhaba Nur, her hafta ortak bir konu üzerine yazılar paylaşmayı düşündüğümüz yeni bir etkinlik başlattık. Müsait vaktinde bloguma göz atıp incelersen hatta sen de yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk konuyu kaçırdım ama bundan sonrakiler için sabırsızlanıyorum :)Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik

      Sil
  7. Temalarla uzun süre cebeleşen biri olarak nerede tema ile ilgili bir yazı görsem kaçmaya çalışsam da çekiyor yapacak bir şey yok en son şuan kullandığım temayı koydum düzenledim ama daha iyisi olabilirdi diye de şimdi yine farklı düşüncelere kapıldım bilmiyorum bakacağız ilerleyen dönemde ne yaparız :) Neyse emeğinize sağlık güzel bir tema ama göre değil sanırım saygılar. Bu arada izlemeye aldım sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok bildiğimden değil acemilikle tasarlıyorum.Belki uzman biri baksa hatalarımı yakalayabilir.Başlarda bende sizin gibiydim.Zaten beni tema yapımını öğrenmeye iten sebepte bir türlü istediğim gibi bir tema bulamamaktı.Şuan kullandığımdan memnun olmasam değiştiricem.Ama bu temanın bende ayrı bir yeri var.Teşekkür ederim bende sizi izlemeye aldım

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022