SEARCH BOX

SLIDER

Kasım Ayı Meydan Okuması|3

''Şuan aklına ilk gelen 'seviyorum' dediğin şeyler neler? 

Bir liste yapsana bakalım neler çıkacak ortaya?''

İlk aklıma gelen çiçekler oldu.Muhtemelen masamı süsledikleri için.Ama yetiştirmeyi de çok seviyorum.Birkaç tür var evimizde.Menekşe,Kaktüs vs..
Ardından erken kalmayı çok seviyorum ama bir türlü beceremiyorum.Hep imrenmişimdir erken kalkanlara.Bir kere gün bana yetmiyor.Zaten bu yüzden erken kalkmayı seviyorum ama yapamıyorum....bana bu konu da öneriniz varsa bekliyorum;Alarm kurmak dışındakileri...
Ders çalışmayı seviyorum ama ilk başlarda bir isteksiz oluyorsun sonra alışınca bırakamıyorsun.Bu işin sırrı rayına oturtmakta...Birde sevdiğin derslerse tam manasıyla beni kendine çekiyor.
Blog yazmayı seviyorum.En başından beri yazmaya karşı bir ilgim vardı.Çocukken bunu bir defter yardımıyla yapardım.Blogları keşfedince(2012) buraya aklıma estikçe yazdım.Aslında 3-4 defa blog kapattım ilgilenemedim diye..
Pinteresti çok seviyorum.Genelde kıyafetler için ya da ev dizaynı için bakıyorum.Ama birçok konu da yardımını aldığımda oldu.
Kırtasiye ürünlerine deli gibi ilgim var.Olsa bile bir tane daha almak istiyorum.Özellikle renkli kalemleri ve postitleri görünce kendimi kaybediyorum.Son zamanlarda bir sürü güzel ajanda da çıkmaya başladı.Onlara da yavaş yavaş ilgim oluşuyor :)
Yemek yapmayı seviyorum.Öncesinde yemek ve ben bir araya gelmeyecek ikiliydik ama annem sorumlulukları üzerimize atınca yemek yapmayı artık öğrendim.İleri de bir öğrenci evinde yaşasam hiç zorluk çekmeyeceğim kesin.
Yatkın olduğum için dil öğrenmeyi de seviyorum.İngilizce dışında Rusça'ya ilgim var.Bir ara Rusça'da selamlaşmayı kendini tanıtmayı halini hatrını sormayı iyi öğrenmiştim de bırakınca her şey uçup gitti...
Yağmurlu havalardansa güneşli havaları çok seviyorum.Bazen gün doğumunda uyanıyorum.Duvara vuran o güneş ışığı çok güzel bir ortam oluşturuyor....


Yorumlar

  1. Erken kalkma konusunu ben de çok araştırıyorum valla. Şöyle bir video izledim daha dün gece, çok beğendim videodaki önerileri uygulamayı deneyeceğim sana da önereyim hemen. Belki hoşuna gideer
    https://youtu.be/3kbdGHavGKg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilere açık biri olarak hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. evet duvara vuran güneş ışığı çok güzel oluyor 😊 çok güzeldi 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Bu etkinlik çok güzel oldu. Birbirimiz hakkında güzel şeyler öğreniyoruz. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Hatta okudukça ortak yönlerimizi keşfediyorum :)Teşekkür ederim

      Sil
  4. Bugunki soruya herkes çok içten ve samimi cevaplar yazmış.Ben sürekli erken kalkıyorum :))
    Kaktüslerimi de çok severim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bende erken kalkabilirim :)Yorum için teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022