SEARCH BOX

SLIDER

Kasım Ayı Meydan Okuması|7

Hayatında seni yönlendiren en belirgin duygun nedir?

Bir şeyleri sürekli kafaya takıyor olmam hayatımı hep etkiliyor maalesef..Tabi bu duygunun iyi gönleri de var.Bana göre bazen mutlu olmak kadar üzülmekte gerek.Ama bir şeye takıldım mı bırakamıyorum.Mesela beni üzen bir olay olduysa bunu hep takıntı haline getiriyorum.Bir kere olduysa bir daha neden olmasın diyorum.Hafızam kuvvetli olduğundan bir şeyleri çabuk unutamıyorum da.Bir yakınımı kaybettiğimde onunla ilgili anılarım hep ve her zaman gözümün önüne geliyor.Herkes ölenle ölünmez der ama bu benim için geçerli değil mesela.Uzun bir süre sadece o kişiyi düşünüyorum.Acaba şuan yaşasaydı ne gibi anılar biriktirirdik diyorum kendi kendime.Bu birazda ölümü düşünmeye itiyor beni.Ama hayatın bir gerçeği de bu.
Mesela dışarıda yaşamak zorunda kalan insanları düşünüyorum bazen.Onlar için elimden ne gelebilir diye düşünüyorum.Bu insanlara yardım yapmayı tercih etmeyen insanları bile düşünüyorum.İnsanlar şöyle olsaydı hayat böyle olurdu gibisinden düşünceleri kendimde kuruntu yapıyorum.
Bu duygunun iyi yanı da var bence.Dedim ya her şeyi takıntı yapıyorum diye.Bu beni birazda insanların yerine koymaya itiyor.

Yorumlar

  1. hımmmmm yaniiii takıntı hem iyi hem kötü oluyo diyosuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence öyle.İnsanların fazla taktığım için onlara kötü bir şey yapamıyorum ama dost kazığı yemişliğim çoktur :)

      Sil
  2. Çok yoruyor ama öyle değil mi ... Böyle kafaya hiç bir şeyi takmayan insanlara imreniyorum gece uykuya dalmadan önce hiç mi aklına bir pişmanlık veya soru anı gelmiyor diye 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Bende en çok yatmadan önce düşünüyorum.Yorum için teşekkürler

      Sil
  3. Unutamıyorsanız düşüncelerinizi başka yöne çekmeye gayret gösterin derim fil izleyim başka şeylerden sohbet edin kendinizi işe verin bloga verin faydası olacaktır saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerinizi not aldım deneyeceğim mutlaka :)yorum için teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022