SEARCH BOX

SLIDER

Kasım Ayı Meydan Okuması|4

Gün içinde, her ne kadar yaşamlarımızın zorluğuna rağmen yine de arada bizi mutlu edecek "Küçük Sevinçler" yaşıyoruz, 
bugün seni mutlu eden küçük sevinçleri yazar mısın?

Yeni bir güne uyanmak ve şükür ederek güne başlamak büyük bir sevinç bence.
Bir ailenin olması,onlarla birlikte karnını doyurmak günün sana verdiği küçük sayamayacağım sevinçler.
Gün içinde ki küçük sevinçlerime gelirsek;bugün erken kalktım.Oysa çok geç yatmıştım 2 gibi.Hatta sabah kim bilir kaçta kalkarım diyordum.Hem uykumu iyi almıştım hemde oldukça dinçtim.Ankara'da havalar çok karışık bir gün çok soğuk oluyorsa diğer gün günlük gülistanlık oluyor.Ben havayı yine kapalı sanıyorken perdeyi açtığımda oldukça masmavi gökyüzüyle karşılaştım.Hem havanın güzelliği hemde güne pozitif başlamış olmak günün diğer kalanını da etkiliyor.Evi büyük bir istekle temizledim.Bu bile beni mutlu etti.
Ardından blogum için tasarladığım bir temam vardı.Bir sorun çıkmıştı ve o sorunu hallettim bugün.Yakında o temayı kullanmayı düşünüyorum.Kardeşim geldiğinde çok mutluydu.Sınavdan yüksek almış.Taktir alırım inşallah diye havalara uçuyordu.Okulla arası pek iyi değil.E haliyle bir abla olarak bu durum beni de mutlu etti.
Akşam ailenin diğer üyeleriyle bir araya gelip tekrar yemek yemek güzel bir mutluluk.Ve rahatça yastığa başını koymak gün içinde yaşadığım son küçük sevinç.

Yorumlar

  1. Fotoğrafa bayıldım 😊 kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Fotoğraf unplash sitesinden alıntı :)

      Sil
  2. Havanın güzel olması farklı bir enerji veriyor insana değil mi? :)
    Küçük büyük sevinçlerin hiç eksilmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah hiç eksilmez :)

      Sil
  3. Abla olmak çokk başka bir duygu, bir nevi anne gibi değil miyiz ? :)) Teman için yeni ne yaptın bilmiyorum ama şuanki hali gerçekten çok güxel, içi açılıyor insanın. Bu arada seni mimlediiim. Mutlaka yaz, okumayı çok isteriim, duygu selinde yüzüyorum mimde. Küçük Nuroviç'e neler söyleyeceğini çok merak ediyorum :D Kocaman sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu temayı geçen seneden beri kullanıyorum biraz sıkıldım arada değişiklik yapmayı seviyorum :)Mim içinde hemen bakıyorum bloguna en kısa zamanda yazacağım :)

      Sil
  4. güzel bir güüüün huzurlu sıcak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022