SEARCH BOX

SLIDER

Ücretsiz Logo Paketi


Yine bir sabah ve yine bir ben...
Bir önceki yazımda sizlere logo yapımını göstermiştim ve tabi ki bloga nasıl yükleneceğini de..Eğer hala görmediyseniz buradan okuyabilirsiniz.Logo yapımında gösterdiğim logolar artık yerini Modern Logolar dediğimiz logo tarzına bıraktı.Ama tercih meselesi  o yazımdaki logoları beğenebilirsiniz veya ben tam bu tarz arıyordum diye bunları da beğenebilirsiniz
Günümüzde artık logolar şu şekilde
  • Watercolor efektli logolar:Bunlar genellikle suluboya tarzında yapılmış çizimlerden oluşur.Watercolor efektli bir takı,kaktüs yada painting-türkçe karşılığı tam olarak ne bilmiyorum- dediğimiz her şekilde karşınıza çıkabilir.
Çiçekli tarzda olan logolar:Her şeyiyle çiçekle uyumlu hoş hoş görünen bazen düz bazen daire biçiminde anlayacağınız her şekilde oluyor.
Sonuncusu ise yazı ön plana çıkaran bunu da sade ve küçük bir resimle destekleyen logolar yani anlayacağınız kocaman yazılı logolar devri kapandı..
Saydığım bu üç logo çeşidi her konuda birbiriyle iç içe olan logolar.Kimisi beğenir kimisi beğenmez.Ama artık logo tasarımı bile belli bir fiyat alıp götürüyor cebimizden. Blog veya wordpress her geçen gün yeni birilerinin katılımlarıyla büyüyor.Sonuç olarak da ticaret faaliyeleti siteler üzerinde yürütülüyor artık.Bu işi çok az kişi ücretsiz yapıyordur.
Blogunuz konusunda hassassanız ve her şeyine dikkat ediyor,blog yazma konusunda da ısrarcıysanız ya kendiniz bir şeyler yapmayı öğreneceksiniz ya da ben hiç uğraşamam diyorsanız belli bir ücrete logo satın alacaksınız.Bakın bu dediklerim bloguna tamamen bağlı ve bir logoya dahi düşkün olanlar için.Ben canım sıkıldığında yazayım ya da benim öyle bir şeyle ilgim olmaz diyorsanız sözlerim meclisten dışarı...

Şimdi en basitinden birkaç logo göstereceğim sizlere yazı kısmına takılmayın ben logolar üzerine adımı yazarken çok özensiz davrandım.Beğendiyseniz linki koyacağım.
NOT:Blog arkaplanı beyaz olduğundan 2 ve 5.logoların kenarları tam görünmüyor.

Kendinize iyi bakmayı unutmayın...

Yorumlar

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022