SEARCH BOX

SLIDER

Blog Başlık/Logo Nasıl Düzenlenir


Selam herkese ..
Şuanda gün içerisindeki ikinci yazımı yazıyorum.Çok geç olmadan bitiririm inşallah....
Şimdi sizlere blogun vazgeçilmezlerinden birisi hakkında bilgi vereceğim.Blog yazmaya yeni başlamış biri bile bilir bir logo nasıl eklenir diye.Ama biz işi bir tık daha öteye taşıyoruz.LOGO TASARIMI..

Tasarım kelimesi geçen her cümle beni çok mutlu ediyor.Blog yazarken keyif aldığım ilk kategori kodlarla ilgili olanı olur.Her neyse işin sonunda umuyorum ki istediğiniz bir şekilde logo tasarlarsınız.Hatta benden daha iyi yapın lütfen....Keyfiniz ne istiyorsa onu yapın.Çünkü:

  • Blog sizin blogunuz.
  • Logo sizin kişiliğinizi yazılarınız kadar yansıtır.
  • Bir okur sayfanızı yeni keşfettiyse ilk göreceği şey logonuzdur.
  • İçerik blogtaki en önemli unsurdur fakat logonuzu gören biri sizi daha çok merak edebilir.
  • Başka madde bulamadım o halde başlayalım artık :)
1.Adım Logo Oluşturma

Bunun için benim kullandığım program Photoshop Cs6..Çok iyi biliyor muyum bu programı hayır.Ama kendi çağımda harika şeyler ortaya koyuyorum.Programı açtıktan sonra
Dosya>Yeni  diyoruz.Açılan sayfada ben 700x300 ebatlarında transparan bir dosya açıyorum.
Sıra ne tür bir şeyler yapmak istediğime geldi.Kafanızda az çok neler yapmak istediğiniz bellidir zaten.Ben resim kesmeyle hiç uğraşmamak için png tazı resimlerden gidiyorum.(PNG:arkaplanı transparan olan resim)
Diyelimki blogumda bebek-çocuk üzerine.Ben ona göre yapıyorum.İnternete istediğiniz konuyla ilgili yazı yazdıktan sonra sonuna png koyarsanız dediğim tarzda resimler hemen çıkacaktır.
Örnek:
  • Baby Png:Genelde her tür bebek resmi çıkar.Canlıdan tutunda çizime kadar.
  • Baby illustration png:Genelde çizim çıkar png az olabilir
  • Baby vector png:Genelde illustration kadar güzel olmasada basit çizim resimler çıkar.
  • Baby kawaii png:Sevimli bebek resimleri çıkar çizim olanından
Hiç hoşunuza giden bir şey olmazda Deviantart diye bir site var.Oradan bakın ama bulur musunuz emin değilim.
Ya da hiç bulamadınız mı KissPng diye bir site var oradan kesin bulursunuz.Kesin...
Şimdi kullanacağım resmi buldum ben.Resmi Dosya>Aç'a tıklayıp açıyorum.İlk açtığımız dosyanın yanında açılacak.Resmimi resimde de gösterdiğim araca tıklayıp sürüklüyorum ve dosyama gelince bırakıyorum.
Ben şimdi hayal gücüme göre birkaç şey daha ekleyeceğim.Fazla kalabalık olmasını da istemiyorum.
Her şeyi ekledikten sonra sıra blog adına geldi.Blog adımı yazıyorum ve yazı stilini,boyutunu,rengini ayarlıyorum.
Her şeyi bitirdim ben sıra kaydetmeye geldi.Dosya>Farklı kaydet i seçiyorum aşağıdaki gibi bir sayfa açılacak.Format* kısmını png olarak seçiyorum ve kaydediyorum.

SON HALİ
Siz istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz.Ben böyle sevdim.Daha fazla bir şeyde eklemek istedim.

2.Adım Bloga Yükleme
Blogger panelimize gidiyoruz.Sol tarafta Yerleşim'e tıklıyoruz.Açılan sayda bizim widget düzenimiz var.Başlığın altında düzenle var tıklıyoruz.



Başlık Örnekleri
Yaptığım dosyaların üzerinde benim blog adım yazıyor.Yazısız olanları da dahil tamamına linkten ulaşabilirsiniz.11 Başlık tasarımı içeriyor.








Yorumlar

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022