SEARCH BOX

SLIDER

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim?

Selam herkese...
Artık böyle başlamak klasik haline geldi ama selam vermeden başlamakta istemiyorum.Bugün benim için farklı bir konu olsun diye böyle bir başlık açtım.Durup dururken geldi aslında aklıma.Hemen yazıya dökeyim dedim.Blogum ne durumda bir de değerlendirme yapmak istedim.
Şuana kadar blogumu çok az kişi keşfetti çoğu kategori de de henüz bir yazım yok boş görünüyor.Hali hazırda yeni olduğu belli oluyor.Blogu mayıs ayının başında açtım ama iki-üç ay doğru düzgün bakamadım ağustosun başında artık bir el atma vakti geldi dedim ve blog tasarımından tutun her şeyde tam manasıyla düzenledim.Aklımdaki düşlediğim gibi oldu bir kısmı.Bir kısmı da olmadı maalesef.

Blog Alemi
Blog alemine ilk girdiğimde henüz çok küçüktüm.İlk blogumu 2012 yılında açmıştım ve 8.sınıfa gidiyordum.O dönem SBS sınavım vardı.Sınavdan vakit buldukça yazardım.O kadar da profesyonel değildi yazılarım.Çok aklıma düşünce blogu açar bir iki cümlelik bir şey yazardım.Çocukluk aklıyla neler yazdığımı bile bilmiyorum.Aklımda öyle çok takipçim olsun gibi şeyler yoktu zaten.Sadece yazmak için yazıyordum anlayacağınız.Sonra lisenin ilk yılında blogu biraz değiştirip tekrar sıkı sıkı yazmaya başladım ama o da çok kısa sürdü blogu kapattım dersler dolayısıyla.Şimdi liseyi bitirdikten sonra tekrar açtım.Şuanki blogum için elimden geldiğince iyi yazılar yazmaya özen gösteriyorum.

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim
Aslında bu sorunun cevabı oldukça basit.İnternette dolaşırken  sürekli güzel bloglara denk geliyordum.Bloglar arasında gezmek bana zaten hep oldu olası zevkli gelmiştir.Sonra düşündüm zaten önceden ufakta olsa deneyimim var belki tekrardan başlayabilirim dedim.Aynen dediğim gibi de oldu kısa bir sürede açtım blogu.Şuan çok bilinmediğimi biliyorum ama yazmaya özen gösteriyorum.Birileri okusun ya da okumasın bir konuda düşüncen varsa yazmak çok zevkli bir hal alıyor.Aslında yazı yazmak ardı ardına cümleleri sıralamak benim için lunaparkta eğlenmek gibi bir şey. 
Blogumda her türden konu hakkında bir şeyler yazmaya dikkat ediyorum.Bildiğim bir şey varsa bu sayede diğer insanlara da ulaşmış oluyor.Ayrıca artık çok fazla blog takip etmeye başladım .Hepsi birbirinden güzel yazılar yazıyor.Onları okudukça bende yazı yazma konusunda tecrübeleniyorum.Yeni insanlar tanıyorum bu alemde.Yüzünü görmediğin,ismini bilmediğim kimseler ama çok iyi yoldaş oluyorlar.
Blog Alanı Seçimim
Düşününce ilk blogumu yazı için açmıştım ama genelde hep koreye merakım olduğundan kore üzerine yazı yazan blogları takip ederdim.Şimdi hala öyle ama alanı genişletmiş bulunmaktayım.Nerede güzel ve ilgi çekici bir konu varsa ben ordayım.....Benimde aklımda olan dizi tanıtımlarının yapılacağı bir blog açmaktı ama aslında her konu da yazabileceğimi fark ettim.Ağustosun başında buna göre düzenleme yaptım.Şimdi o boş kısımları doldurmaya çalışıyorum anlayacağınız.Sadece Kore üzerine olmasını istemedim.Çok fazla makyaj yapan biri olmadığım içinde kozmetikle alakalı bir blog açmak istemedim.Her gelen ziyaretçimin kendinden bir şey bulmasını istiyorum.....


Şimdilik yazım bu kadar kendinize iyi bakın:)

Yorumlar

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022