SEARCH BOX

SLIDER

ÇOCUKKEN İZLEMEYİ SEVDİĞİM ÇİZGİ FİLMLER

Hepimizin bakınca çocukluğuyla özdeşleştirdiği şeyler vardır değil mi?Çizgi filmlerde bunlardan birisi.Bugün bile can sıkıntısında izleyecek bir şey bulamayınca yine kaçamağımız oluyorlar.
En azından benim için öyle.Hatta evinizde çocuk varsa her an bu kanallar açık oluyor.Arada bir bende oturup kardeşimle izliyorum.Ama dikkat ettiğim bir şey var.Belki ben büyük olduğum içindir bilemiyorum  şuan ki çizgi filmleri izlerken keyif alamıyorum.İşin garibi kendi çocukluğumda izlediğim çizgi filmleri defalarca izlesem sıkılmıyorum.Konumuza dönecek olursak aşağıya izlediklerimi bir liste halinde bırakıyorum :)
Taş devri
60'lı yılların başında yayınlanmaya başlanmış.Türkiye'de ise 80'li yıllarda gösterime girmiş.Tabi 2000'lerin çocukları olarak bizden önceki nesilden aldığımız bu geleneği bizden sonraki nesle de başarıyla aktarmış bulunmaktayız.Şuan bile izlenmekte.
Tom ve Jerry
Yaşım kaç olursa olsun izlemeye doyamadığım çizgi filmlerden.Hatta her bölümünü defalarca izlemiş olduğumdan ezberimdedir.Küçükken ekranda görmemiz yeterdi başına oturmamız için.
Bugün bile ülkemizde yayınlanıyor ve bizde bıraktığı o etkiyi şimdiki çocuklarda da bırakıyor.
Şirinler
“Eğer uslu durursanız ve iyi bir çocuk olursanız, bir gün Şirinleri görebilirsiniz.”
Ülkemizde olduğu gibi dünyada da oldukça bilinen bir çizgi film.Aslında göründüğü kadar da şirin olmadığına dair yazılar var.Ama çocukluğumun vazgeçilmezleri arasındaydı :)
Ninja Kaplumbağalar
Kim tahmin ederdi ki kaplumbağalar ile dövüş sanatlarının birleşip önümüze koyulacağını?Hatta ve hatta bu denli popüler olacağını?Tüm bunları Kelvin ve Peter adındaki ikiliye borçluyuz.Sonradan öğrendim ki kaplumbağar isimlerini rönesans sanatçılarından alıyormuş.Benim favorim Michelangelo idi.Onun hakkında unutmadığım iki şey; biri haylazlıkları diğeri midesine indirdiği pizzalar.
Temel Reis
Çocuklara ıspanağı sevdiren adam Temel reis...Tabi asıl ismi Popeye.Ben bunu türk çizgi filmi sanıyordum.
Cedric
"8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat çok güzel"
Tamda Cedric ile aynı yaşta olduğum zaman izlemiştim.Sırf Chen'e aşkını itiraf etmek için dedesinden aldığı akılları unutmak mümkün değil.
Müfettiş Gadget
Çocukken gönlümüzü fetheden dedektif..Çok iyi bir dedektif olmasa bile yeğeni sayesinde olayları çözerdi.Her şeye dönüşebilen bir şapkası vardı çok severdim.Birde film boyunca çok merak ettiğimiz bir karakter vardı;Dr.pençe...Bu karakterin Dr.Crow olduğunu söyleyenler var.
Bugs Bunny
"naber cınım" herkes hatırlar bu repliği.Zeki,ve her olayı kendi lehine çeviren haylaz tavşan..
Küçükken bizi kendine bağlamayı başardı.
Winx Club
Bir dönem kızların en sevdiği çizgi filmdi.Ben bloom olcam,ben stella olcam diye dolaşırdık ortalıkta.Hatta çocukluğumuzda hayatımıza o kadar işlemişti ki sihircilik falan oynardık biz.
Scooby-Doo
Her macera bizde ayrı bir merak uyandırırdı.Bu sefer maskenin altından kim çıkacak diye bölümün sonunu heyecanla beklerdik.


Daha listeye eklemediğim  hatta adını unuttuğum bir sürü çizgi film vardır elbette.Ama şimdilik bu kadar
Hoşçakalın

Yorumlar

  1. Hepsi de çok güzel benim şuan çocuklarımda izliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeller bugünde eskisi kadar popülerler zaten :)

      Sil
  2. Çizgi filmler ve çizgi romanlar her daim, ruhuma iyi gelmiştir. Paylaşım fikrinizi beğendiğimi belirtmek isterim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022