SEARCH BOX

SLIDER

BİR HAYLİ YORGUNUM

Belki biliyorsunuzdur sınava hazırlanıyorum.YKS sınavına.Bu kez son girişim olmasını umuyorum.
Çünkü 3.kez girmiş olacağım.Yine biraz korku var içimde.Bu kez de olmazsa diye.
Aslında bu her öğrenci de mutlaka vardır.Ben kaç kere girdim hala atamadım içimden...

Bugün itibariyle tam 108 gün var.Sayılı gün gerçekten çok hızlı geçiyor.Sınavı atlattıktan sonra rahatlayacağımı düşünmüyorum maalesef.
Açıklanma süreci,tercih süreci derken bir yazın yine gidiyor.
Geçen sene yaşadığım yerde bir kızın sınav kazanamadı diye intihar ettiğini duydum.Çok üzüldüm.
Ailesinin haberi bile yoktu gece yarısı ansızın olmuş.Hatta sınavın açıklandığından bile ailesinin haberi olduğunu sanmıyorum çünkü gece 1 de açıklandı.Ben uykudan uyandım baktım sonucuma.
Bende kazanamadığım için üzüldüm.Ama en azından benim ailem bu konu da anlayışlı da bir daha ki seneye denersin diyorlar.Hele bir de bu olayı duyunca daha çok tedirgin olup benimle konuştular.

Sınav dönemi çok stresli ve yorucu geçen bir dönem.Ders çalışmaktan,uykusuzluktan gına geliyor insana.Şuanda birçok öğrenci benimle aynı durumda.Bazen ders çalışmayı bıraktığım oluyor.Bu zamanlar da bloga kaçış yapıyorum.Her gün yazı yazmaya fırsatım olmuyor.Hatta yorum bile yapamıyorum.
Çok yorulduğumu hissediyorum.Ama vicdanım ders çalışmayınca rahat etmiyor.Bir şeylerin karşılığını almam için ders çalışmam gerek bunu biliyorum.
Anlayacağınız karmaşık bir ruh halindeyim.108 gün sonra neler olacak bilmiyorum.Bazen o günün çabuk gelmesini ve her şeyin olup bitmesini isterken bir yandan da bu düşüncemden kaçacak yer arıyorum kendime.


Yorumlar

  1. Sınavda başarılar..Dilerim

    YanıtlaSil
  2. Seni o kadar iyi anlıyorum ki bende üniversite okumama rağmen bu yıl yine gireceğim stresli bir süreç umarım her şey istediğin gibi olur başarılar diliyorum 😊🎈

    YanıtlaSil
  3. Bende kpss için hazırlanmaya çalışıyorum. Bu sene yine yabana attım, seneye artık başka şansım yok şimdiden ciddi bakmalıyım. Bir hayli yorgunuzzz :)

    YanıtlaSil
  4. Eğitim sistemi o kadar çabuk değişiyor ki YKS'nin açılımını bile bilmiyorum ancak size şimdiden başarılar dilerim sınavda...

    YanıtlaSil
  5. her şeyin hayırlısı olsun. Sağlığınıza dikkat edin

    YanıtlaSil
  6. YKS diye yine ismi değişmiş anlaşılan.Benim iki çocuğumda 2015'de girdiler sınava o zaman adı Lys,Öss falan gibiydi.O kadar çok isim ve kural değiştiriyorlar ki hem veliler hem öğrenciler şaşkına döndü. Seni çok iyi anlıyorum, umarım her şey istediğin gibi olur, sınavın başarılı geçer.Moral ve motivasyon, aile desteği çok önemli. Heyecanını yenmeye çalışmanı, herşeyin istediğin gibi gitmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu takipteyim. Paylaşımlarım dikkatinizi çekebilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022