SEARCH BOX

SLIDER

HOŞGELDİNİZ


Sevgili ziyaretçi,
Hoşgeldin.
Ziyaretinle bana sefa getirdin.

Blogum yaşamımın sanaldaki aynası.Ayna diyorum çünkü;baktıkça kendimi gördüğüm beni bana hatırlatan tek adres.Küçük kaçamakları,sevinçlerimi,hüzünlerimi topladığım,bazende sığındığım bir liman.....
Yazmaya doyamadığım zamanlarda geldiğim tek nokta...

İnsanlara ulaşmakta en değer verdiğim basamak.Yepyeni keşiflerimi yaptığım,okudukça yeni insanlar tanıdığım en güzel dünya.....

Burası benim için bir klavye ve bir çift elle insanlara nasıl yardımcı olabilirim sorusunun cevabı...Benim insanlara öğretmek istediğim ve öğrenmek istediğim henüz yolun başında olduğum koskoca bir okyanus...

Sevgili Ziyaretçi,
Bloguğumda kendini misafir hissetme sakın..Burası seninde kendinden bir şeyler bulduğun bir yer olsun.
Lüften bana Nur diye hitap et.
İnsan yıllar nasıl gidiyor diye hayret ediyor..Oysa ben daha dün gibi hatırlıyorum okula ilk başladığım günü,gecenin bir yarısına kadar oynadığım oyunları,hastalıklarımı,izlediğim çizgi filmleri...
Burada nice yıllar geçirmek isterim...Sevincimi,hüznümü yazmak isterim ki olurda bir gün bakarsam neler yaşamışım ,nasıl dostlar edinmişim diye...

Fotoğraf çekmek benim için ruhumu doyurmak demek.Her bir fotoğraf benim için hayatımın bir anı.Her bir fotoğraf bambaşka hikayeler demek....Benim gördüğüm o hikayeleri başkasınında benim penceremden görmesi demek....

Herkes gibi benimde hayallerim var;gitmek,görmek istediğim coğrafyalar,tanımak istediğim insanlar,tatmak istediğim lezzetler....Kadrajıma sığdırmak istediğim nice güzellikler var.Ama bir kadrajın içine hepsini alabilir miyim bilmiyorum...
Yaşanılacak çok şey var ,bir insanın ömrüne sığdırabileceğinden çok daha fazla.....Yazılacak,karalanacak hatta üstü çizilecek çok şey var...Blogum tüm bu hayallerimi gerçekleştirmek istediğim noktanın ilk adımı...

Tüm bunların yanı sıra ve her şeyden önce bir insan olarak yazacak  çok şeyimiz var...Hayatımızdaki her saniye bir damla gibi ucu bucağı sonsuz bir okyanusa akıp giderken o okyanusta neyin ne olduğundan habersiz yaşıyoruz...

Sevgili ziyaretçi,
Bloguma tekrardan hoşgeldin.Eğer buraya kadar yazdıklarımı okuysan teşekkür ederim....

Yorumlar

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022