SEARCH BOX

SLIDER

Bazı Değişiklikler




Biliyorsunuz ki bir yazımda bazı kararlar aldığımdan bahsetmiştim.O kararları bir süredir uyguluyorum.
Ajandamı tam manasıyla faaliyete geçirdim.Plan yaparak yaşamak şuanlık süper gidiyor.
Bazen aksaklıklar oluyor ama yapamazsam zorlamıyorum maalesef.Kendime yeni bir hedef daha koydum.Erken kalkmak...Bu durum beni çok zorlayacak.

Erken kalkmak dediysem 5-5:30 gibi saatlerden bahsediyorum.Bu saatlerde çok hareketli şeyler yapmama kararı aldım.Gönül ister ki erken kalkıp spor falan yapasın ama tek başımayken pek istemiyorum açıkçası...
Belgesel izlemeyi çok seviyorum.Bu saatlere her gün bir belgesel koydum zaten en fazla 1 saat falan sürüyor.Güzel bir site buldum.Harika belgeseller var.
Ardından da 30 dakikalık ingilizce çalışmaya kendimi ikna ettim.
Zaten ingilizceyi biraz biliyordum.Lisede ki hocam sağolsun çok iyi öğretmişti.Cümle kurmayı hala biliyorum ama bazen aklıma şu kelimenin ingilizcesi neydi diye takılınca hatırlayamadığımı fark ettim.Kelimelere ve konuşulanı anlamaya odaklanacağım.

Ders çalışmaktan falan uzunca bahsetmeyeceğim onlar zaten yaptığım şeyler.Ama tempomu arttırmaya gayret edeceğim.Birde matematik var...Kendimi iyice geliştirmem gerekli.Türevler,integraller biraz unutuldu.Tekrar etmem lazım.

Yatarken okunacak kitaplar için listemi ajandamın bir sayfasına yazdım.Okudukça yanlarına tik atmak çok hoşuma gidiyor.Okuduğum kitapların filmlerini izlemeyi düşünüyorum.Bir rus dizisi buldum.Anne Karanina kitabını dizi yapmışlar.Ama biraz daha araştırınca henüz Türkçe altyazılısı olmadığını fark ettim.Bu hayallerim de suya düştü.Diziyi izleyemeyecek olmam hevesimi kırmadı rusça müzikler keşfetmeye başladım.




Mutfakta yeni tarifler denemeye başladım.Bu sıralar youtube' da genelde tarif ve ingilizce için takılıyorum.İzlediğim videolar bayağı iştah açıyor:)Yeni keşfettiğim bir japon kanalında takılıyorum.Çok güzel pastalar yapıyor.Aşağıdaki pastayı en kısa zamanda deneyip burada paylaşmak istiyorum

Şimdilik görüşmek üzere kendinize iyi bakın:)



Yorumlar

  1. Umarım her şey planladığın gibi gider. :)
    Belgesel sitesini merak ettim, paylaşırsan ben de göz atmak isterim. :)

    YanıtlaSil
  2. Pasta çok lezzetli gözüküyor♡Neredeyse o kadar çok benziyor ki kararlarımız.Okuduğun kitapları blogada koysana :)

    YanıtlaSil
  3. Belgesel sitesini öneri olarak paylaşmak ister misin :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel kararlar kutlarıııım. anna karenina gibi diziler istersen biçok var. örneğin pride and prejudice gibi. belgesellerden izlediklerinden iyileri de söle bize amaa. derslerinde başarılar. nette ingilizce için ve kelime için çok site var program var. bakabilirsin ki, onlaraa :) ingilizce ile ilgili sorun sorunun olursa söle bana fikir veririm, yardım ederiim. hayatım ingilizce çünküüü :)

    YanıtlaSil
  5. bayağı bereketli bir ay olmuş. Pastaları merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Bende sürekli plan yapıyorum.Yapıyorum yapmasında üşengeçlikten uyamıyorum bozulup gidiyor.Offf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben plan yapıyorsam uymam gerekli.Kendime böyle düzen verdiğimi düşünüyorum.Aslında bende çok üşengecim ve zaten bu yüzden beni bir şeyleri yapmaya zorlayacak planlar yapıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022