SEARCH BOX

SLIDER

BLOGGER EKLENTİSİ:Öne Çıkan yayınlar

Ara ara blogumda değişiklik yaparım.Bugünde dersten vakit bulduğumda değişiklik olsun diye bloguma ayıracağım demiştim.Bugün fark ettiyseniz-ki fark edilmeyecek gibi değil- Son gönderiler için düzenleme yaptım.Son dönemlerde çok fazla karşıma çıkmıştı.Yapıp yapmamak konusunda kararsızdım çünkü bir kez denedim ve bloguma yakışmadığını düşündüm.Ama bugün biraz düzenlemeyle çok güzel bir şeyler ortaya çıkardım.
Üzerine fare ile tıklamak için geldiğinizde o gönderinin başlığını gösteriyor size.
Peki ne işe yarıyor diye düşünebilirsiniz:
  • Yayınları menünün hemen altında ya da üstünde gösteriyor
  • Blogunuzu ziyarete gelenler aşağıya gitmeden de yayınlarınızı görebilir
  • Yayınlarınıza farklı bir hava katar
  • Blogunuza görsellik katar
  • Otomatik olarak gönderileriniz eklentide ki yerini alır.
Ben kendi blogum için 6 tane gönderinin yukarıda yer almasını yeterli buldum.Siz bu sayıyı arttırabilir veya azaltabilirsiniz.Tüm bunları yapmadan önce blog temanızı yedeklemenizde fayda var.
Eklemek için:Blogger panelinizi açın.Yerleşim kısmına girin ve gadget ekleye tıklayın.HTML/Javascript ekleyin ve kodu yapıştırın
ŞEKİL-1
Kareli olanı yapmak istiyorsanız aşağıdaki kodu,blogunuzda olmasını istediğiniz yere ekleyin.


ŞEKİL-2
Yuvarlak olanı yapmak istiyorsanız,olmasını istediğiniz yere aşağıdaki kodu ekleyin.

Bilmeniz gereken birkaç şey:
Her iki kodda da aşağılarda benim blog adresim var.Kodun üzerinde gösteremedim maalesef.Siz orayı kendinizin blog adresiyle değiştirin.Adresin hemen altında şöylesi bir kod yazıyor:
start-index="+numposts+"&max-results=4&orderby=published&alt=json-in
Bu kısımda ki  4 sayısı slaytta gösterilecek olan yazılarınızın sayısıdır.Değiştirebilirsiniz.
hemen üstte şu şekilde bir kod var:
var bsrpg_thumbSize = 200;  /*--Bir gönderinin boyutu --*/
Anlayacağınız bir gönderinizin ne kadar yer kaplayacağınız.Unutmadan gösterilecek yazınızın sayısını 5-6vs. yaparsanız bu kısmı düşürün yoksa sayfanıza sığmaz.
Tüm bunları yapmanıza rağmen olmadıysa aşağıdaki kodu HTML sayfanızdan aratınca bulacaksınız.İşeretlediğim yerleri silin ve böyle deneyin.Unutmayın kendi blog adresinizi, benim blog adresimin yazdığı yerle değiştirmezseniz kod çalışmaz.


Yorumlar

  1. Bu öne cikan yayinlar eklentisi cok güzel görünüyor. Ziyaretiniz beni mutlu etti yeni bir blog tanimis oldum . Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler:)Yeni bir blogger olarak birinin ziyaretinden daha güzel bir şey bulamıyorum.

      Sil
  2. Öne çıkan yayınları düzenlemeyi çok güzel anlatmışsın fakat ben blogumu elledimmi bir şeyleri bozuyorum korkuyorum ondan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog temanızın yedeğini alınca sorun olmuyor ben bu temayı düzene sokana kadar kaç kere bozdum yaptım..Azıcık kod bilgim vardı bu temaya başlarken deneyerek çoğu şeyi de öğrenmiş oldum

      Sil
  3. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için teşekkürler bende hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Merhaba yeni keşfettim burayı bloğunuzun temasına , havasına
    bayıldım ne kadar güzel tasarlamışsınız .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uzun zamanımı aldı temam ama hala tasarım konusunda bilmediğim çok şey var:)

      Sil
  5. tek kelimeyle harika bir blogunuz var.
    tema yapmak hakkında teknik bilgiler veren bir yazı yazsanız...
    harika olur sanki?
    sizden öğrenecek çok şey olduğunu düşünüyorum.
    sitenizden birçok yazı okudum.
    iyi ki beni bulup, ziyaret edip yorum bırakmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için teşekkürler bende sıfırdan yazmıyorum.Blogun kendi bünyesinde bulunan temaları var bilirsiniz .Ben simple temasını bu hale getirdim.Uzun zaman alıyor ama bununla ilgili bir şeyler zaten uzun zaman önce aklıma gelmişti.YKS sınavına hazırlanıyorum onu atlattıktan sonra düşünüyorum :)

      Sil
  6. kolay gelsin arastirmak guzeldir tebrik ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022