SEARCH BOX

SLIDER

Satır Arası| #1

Herkese selamlar....
Bugün zamanım varken biraz blog yazıları okuyayım diye düşündüm.Dört duvar arasında olunca haliyle okudukça içim açıldı.Sonra kendi bloguma dönünce yazmaktan son zamanlarda fazla kaçtığımı fark ettim.Çoğu zaman yazma isteği geldiğinde kendimi burada buluyorum.Hali hazırda birkaç tane yarıda bıraktığımda yazım var arada bir girip birkaç satır karalıyorum sadece..Ama daha sonra içime sinmemesinden ,başlığı bir türlü ayarlayamamaktan dolayı yazıları yayınlamaktan vazgeçiyorum.Bende buna bir çözüm bulayım dedim.
Artık günlük tarzı ya da öylesine yazacağım yazıları Satır arası başlığı altında toplayacağım.Bugün bunun üzerine düşünüp durdum.Yazacağım birçok konuyu aynı başlık altında toplayacağımdan dolayı başlığın hepsine hitap etmesini istedim.    
***************** 
Kasımdan sonra doğru düzgün ilgilenemedim bile burasıyla.O zamandan beri uğraştığım bir tema var.Muhtemelen uzun bir zaman daha bekleyecek beni.Blog üzerinde de değişiklik yapmak istiyorum ama bu temaya uğraştığım günler aklıma gelince vazgeçiyorum.O zamanda ilk defa bu tarzda denediğim için çok zorlamıştı beni.Arada değişiklik şart ama dersler falan derken zaman kalmıyor.Her seferinde daha çok yaz diyorum ama yine aynısını yaparken buluyorum kendimi.Yaz gelinceye kadar böyle de gidebilir.Ya da hiçbir şeye takılmadan yazacağım.
Şimdilik bu kadar.Kendinize iyi bakın.....

Yorumlar

  1. Merhabalar,
    Dersler daha önemli olduğu için tema olayını biraz erteleyebilirsin ama fırsat buldukça yaz özletme kendini derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema işini öyle yapacağım ama bundan sonra sık sık yazmak istiyorum.Evdeyken insanın yazacak çok şeyi oluyor :)

      Sil
  2. çok iyi fikir bunu bende yaşıyorum bende deneyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok blogda sıkça gördüğüm şeydi.Uygulamaya yeni başlayabildim.Eğer başlık konusunda sıkıntı hissetmeseydim hiç yapmayacaktım :)Bence denemelisin :)

      Sil
  3. Ah o tema ile uğraşma olayı yok mu. Kaç gece uykusuz kaldığımı bilirim. Hele benim gibi bir şeyleri kitaplardan öğrenmeye çalışıyorsan vay haline. Sır bu blog yüzünden html ve css kitapları okudum bir sürü. Çok az bir şey de öğrendim. Ama yetmiyor insan fazlasını istiyor nedense. 1.5 yıldır bende birşeyler yazamıyorum. Artık tema beni boğuyor. Ama tekrar o kabusa dönmek istemiyorum. Ne tema ile uğraşıyorum ne de yazıyorum. Ama blogdaşlarımın yazılarını okuyup onlara yorum bırakıyorum. Seninde tekrar yazmaya başlamana sevindim. Daha çok yazman dileklerimle. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kod kısmı gerçekten çok zor.Birde çıkan aksilikler işi daha da zorlaştırıyor.Yazın baya hızlanmıştım yazma konusunda ama şimdi unuttum biraz.Yazın daha çok vaktim olacak o yüzden şimdilik başka şeylerle uğraşmam gerekiyor.Ziyaret için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. derslerde kolaylıklar yaa. peki peki böyle yaz olsun güzel böyle de. kendini rahat hissettiğin şekilde yaz tabii. böyle bir başlık bak uygun olmuş yanii.

    YanıtlaSil
  5. kitap yazıları yazarken zorlanıyom dedin yaa. bak bunu bir dene sen. bak şimdi, önce kitabın adını yazarını yayınevini sayfa sayısını yaz varsa çevirmenini. yazarı tanıt birkaç cümle ile. sonra kendince kitabın konusunu yaz. sonra da örneğin kitap akıcı mı, kolay okunuyor mu, sürükleyici mi, çeviri ise anlaşılabiliyor mu, yoksa karışık mı konusu, kitabın sonu tatmin edici mi, kitap kahramanı ile aranda bağ kurabilidn mi, gibi şeyleri yaz. hadi bir dene. yaz sonra ben de okurum yani. yani yazabilirsin yaaa onu diyom. tamam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumun benim için çok önemli.Gerçekten bu konuda birinin beni yönlendirmesine ihtiyacım vardı.Bu haftayı özellikle kitap okumaya ayırıp haftaya bir yazı yazacağım :)Çokkk teşekkür ediyorum

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022