SEARCH BOX

SLIDER

SINAVA YAKLAŞIRKEN

13 Aralık 2018
Buraya bu resmi koyuyorum...Bir zaman sonra açıp baktığımda sayılı günlerin ne kadar da çabuk geçtiğini bir kez daha anlamış olurum....Hatta ben bu yazıyı yazarken o resimdeki saniyeler ve dakikalar daha da azalıyor....
Benim gibi binlerce genç kaderini bu sınava bağlıyor...Öğretmenlerimiz tarafından bize hep''Sınava bir yılınızı verin geri kalan 60 yılınızda rahat edin diyorlar''
Sahiden böyle mi?
Bu soruyu henüz bilemiyorum çünkü yanlış meslek seçimiyle de yıllarımızı kaybedebiliyoruz.Bunun en güzel göstergesi de daha henüz yolun başındayken o çok övdüğümüz tıp,mühendislik gibi meslekleri yapamayacağımızı anlayıp üniversitedeyken bırakmak oluyor.Çünkü bize söylenene kulak veriyoruz ne yapabileceğimize değil...Bize doktor olun rahat edersiniz diyorlar.Aman öğretmenliğe gitme atanamazsın diyorlar...
Her şeye bir kulp takıyorlar.Bize ne olmak istersin,bu ülkenin neye ihtiyacı var diye sormuyorlar...Düşünmüyorlar....
Bugün ne olmak istediğine karar verememiş 18-20 yaş arasında bir sürü genç var.
Bu yaşa kadar sınavla boğduğumuz gençleri sınav günü kazanamazsan sorun olmaz diyerek avutuyoruz....Bir öğrenci olarak tecrübelerimden diyorum...
O yukarıda gördüğünüz günler bitince benim içinde yeni bir sayfa başlayacak.Sınav sonucunu bekle..Tercih sonucunu bekle...
Bu sene 3.kez giriyorum ve neler olacağını bilmiyorum.Tek bildiğim şey sınav anında neler hissedeceğim...Onu da iki kere yaşadığımdan biliyorum...

Yorumlar

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022