SEARCH BOX

SLIDER

LOGO TASARIMI

Herkese yeniden selam..
Bu yaz sürekli dolu olduğumdan çok yazı atamıyorum.Oysa bu yazı sürekli bloguma ayıracağımı düşünüyordum ama evdeki hesap çarşıya uymadı....
Bir seri yapmayı düşünüyorum blog için yardımcı olması açısından.
Özellikle yeni başlayan kişiler için yararlı olacağını düşünüyorum.Bunun içinde ilk adım olarak logo tasarlamayı öğretmek istedim.
O zaman başlayalım:
Öncelikle logo konusunda belirlemeniz gereken şeyler var.Örneğin:
1.Blog temanızı belirleyin ve temanızdaki renklere uygun renklere logonuzda yer verin.
Bu yüzden tema seçiminden sonraya bırakılmalıdır logo tasarımı.
2.Logonuz bir ziyaretçinin sayfanıza girince ilk dikkat edeceği şey olacaktır bu yüzden tasarım için dikkat çeken şekilde tasarlayın.
Aklınızda fikir yoksa bunun için google üzerinden yardım alabilirsiniz.Birçok fikir gelecektir aklınıza.
Ve artık  her yerde modern logo göreceğinizi unutmayın.Örneğin:

Ben photoshop kullandığım için bu program üzerinden anlatıyorum.Diğer programları-photocape vs.- kullanmadım daha önce ama onlar üzerinde de çok iyi şeyler yapılabiliyor.

Öncelikle programı açıyoruz.Dosya>Yeni diyoruz ve istediğimiz boyutta transparan bir dosya açıyoruz.

2.Adım tasarıma göre değişir ben arkaplanına efektler koymak istiyorum bu yüzden benim için sırada bu adım var.Bu efekti ben kendim yaptım ama aşağıya hazır halini koyacağım.
Artık yavaş yavaş istediğim logo tasarımı ortaya çıkmaya başlıyor bu şekilde de bırakılabilir.Ama benim eklemek istediklerim henüz bitmedi.Sol menüden daire içine aldığım yere tıklıyoruz.Üst kısımdaki ayarları kendinize göre de yapabilirsiniz ama dolgu kısmının boş olması gerekli.Kontur kısmından uygun rengi seçiyorsunuz.
Ardından silgiyi alıp kenarları siliyoruz yazının üstüne gelen kısımları.Ardından internetten bulduğum bir arkaplanı yazıma efekt vermesi için kullanacağım.Bunun için Dosya>yerleştire tıklıyoruz ve aldığımız arkaplanı açıyoruz.Boyutu küçükse büyütmek için Ctrl+T yi kullanın.Beyaz kutu içerisinde arkaplanınızın yazınınızın üstünde olmasına dikkat ediniz.eğer değilse Fareyle sürükleyip alta alabilirsiniz.
Ardından arkaplanın üzerine gelip fare ile sağ tıklayın ve 'Kırpma maskesi oluştur'u seçin.
Aynı şekilde yaptığımız kare içinde ben kırpma maskesi uyguladım.Ardından eklemek istediğiniz ilave yazı varsa ya da şekil aynı arkaplan gibi yerleştiriyoruz.
SONUÇ
Kullanmak isterseniz aşağıya ekliyorum hem arkaplanı hemde logo tasarımını.
İndirmede sorun yaşarsanız bu bağlantıyı kullanın



Yorumlar

  1. Bilgilendirici bir yazı olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. Bende tema tasarımları için kod yazıyorum fakat bu tarz şeyler hakkında fazla bilgim yok. Yani bana lazım olan şeylerden biriydi diyebilirim. Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Tema tasarımında da photoshop gerekli oluyor.Tema için bir arkaplan tasarlayacakken bile başvurmam gerekiyor.Bu yüzden iyice ilerletmeye çalışıyorum bende:)

      Sil
  3. Yaa çok iyisin gerçekten. Bağlantı güvensiz diyor telefondan girdiğimde onu düzeltilebiliyorsa diye yazayım dedim. 😊 Ben de temamı komple tabi basit bir şekilde değiştireyim diyorum ama mobil versiyonu nasıl olacak bilmiyorum. Yazıları karıştırayım biraz. 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Responsive temalara göz atmanı öneririm yoksa responsive yapmak için çok iyi kod bilgin olması lazım.Kendi telefonumda denedim sorun yaşamadım ama üzerine google drive içine eklediğim bir link bıraktım oradan dene birde istersen

      Sil
  4. Merhaba Deep sayesinde blogunuzu keşfettim :)) Photoshopla uğraşmayı ben de çok severim, eskiden hayallerimden biri grafiker olmaktı hatta :D Gerçi hala istiyorum ama sadece istiyorum :D
    Bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir grafiker kadar bilmiyorum.Ama kendimi geliştirmeye çalışıyorum.Ayrıca hemen geliyorum bloguna

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022