SEARCH BOX

SLIDER

Ağaç Ev Sohbetleri-9


Rüya görüyor musunuz? Görüyorsanız, ne tür rüyalar görürsünüz? Rüyalarınızı hatırlıyor musunuz? Sürekli olarak gördüğünüz rüyalar var mı?

Elbette görüyorum.Sanırsam rüya gören azınlığın içinde olduğum için şanslıyım.Çünkü rüya görmek kötü bir şey değil.En azından uzmanlar öyle söylüyor.
Ben hep ortaya karışık rüyalar görüyorum.Her gece kuşkusuz rüya görürüm.Bir çoğunu da her şeyiyle hatırlarım.Bazı geceler ki genelde uykumu tam alamadığım zamanlar;gördüğüm rüyalar karışık olur ve yarım yarım hatırlarım.Birde eğer korkunç bir rüya gördüysem ve uykudan sıçrayarak kalktıysam o rüyanın etkisinden uzun bir süre kurtulamam.Hatta yıllar önce gördüğüm korkunç rüyaları bile hatırlıyorum maalesef....
Genelde rüyalarım o gün yaşadıklarımla alakalı şeyler oluyor.Bilinçaltıma nasıl işliyorsa artık :)Bu yüzden konuşurken;korkunç konuları konuşmaktan,film izlerken de korkunç şeyleri izlemekten kaçınıyorum.Çünkü anında rüyalarıma gireceklerini biliyorum..Her gördüğüm rüya için rüya tabirlerine bakıyorum.Kimilerine saçma gelebiliyor ama benim gördüğüm rüyalar çıkıyor.İnanmamın en önemli nedeni bu sanırsam.Birde kimseye anlatmayın derler manası iyi değilse anlatmam ama iyiyse tüm aileye tekrar tekrar söylerim.
Sürekli gördüğüm rüyalar genelde ölümle alakalı oluyor.Nedenini bilmiyorum.Onun dışında  dersler ve sınavlarla ilgili sürekli rüya görürüm.Hatta bu zamanlarda kısır döngüye giriyorum.

Yorumlar

  1. O sıçrayarak uyandığımız rüyalar :( Genelde tüm günümü etkiliyorlar gerçekten benim. Ama olsun her şeye rağmen başka bir dümyadaymışçasına rüya görmek güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Zaten insanın doğası gereği ihtiyacı var rüya görmeye.En azından ben öyle düşünüyorum.

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş. Takipteyim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022