SEARCH BOX

SLIDER

Blog Temaları


Selam herkese 
Haziranın gelişiyle hemen ilk yazımı yazayım dedim.Size blogunuzun görüşünü daha güzel hale getirmeniz için tema önereceğim. Ben kendi seçtiğim temaları aşağıya ekliyorum.Temaların üzerine tıklayarak nasıl göründüklerine detaylı bir şekilde bakabilirsiniz.

Fernanda Tavares

İndirmek için tıklayın.
Ama unutmayın indirmek için herhangi bir sosyal ağda paylaşmak gerekiyor.Ben genelde Facebook üzerinden paylaşıyorum.İndirdikten sonra paylaşımı silseniz de olur.
Tema üzerinde istediğiniz her değişikliği yapabilirsiniz.

Viber Assim
Temayı canlı görmek için üzerine tıklamanız yeterli.
İndirmek için tıklayın.
Yine aynı şekilde bir sosyal ağ üzerinden paylaşmanız gerekiyor.

Nome de Blog
Canlı görünüm için üzerine tıklayın.
İndirmek için ise buraya tıklamanız yeterli.

Resme tıklayarak temayı canlı görebilirsiniz.
İndirmek için tıklayın.

Aslında tema sayfalarına girince dikkatli bakarsanız temaların nasıl düzenleneceği konusunda size çeşitli anlatımlar sunmuşlar zaten.Ama ben yinede yapamıyorum derseniz diye bu temalardan bir ikisinin nasıl düzenleneceğini anlatacağım.Sorunuz olursa yorum kısmından bana ulaşabilirsiniz.




Yorumlar

  1. Merhaba Nur😊
    Ben indirme yaptım aaaaana dosya açılmıyor neden olabilir ?bir fikrin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler..Ben kontrol ettim ama herhangi bir sorun göremedim tam olarak açılmıyor derken neyi kastettiniz?İsterseniz mail üzerinden yardımcı olabilirim

      Sil
  2. Sorunu hallettim .teşekkür ederim💟

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022