SEARCH BOX

SLIDER

LOGO TASARIMI-2

Yeni bir logo tasarımıyla herkese merhaba.Şu sıralar sosyal hayatımdan vakit kaldıkça program üzerinden arkaplan ve logo oluşturmakla meşgul oluyorum.
Beğeneceğinizi düşündüğüm bir tasarımla geldim.
Logo tasarımı için öncelikle bir isim belirliyorum.Bu sefer kendi blog adım olsun istemedim.En sevdiğim isimlerden biri için yapacağım.

Diğer bir logo tasarımına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Kullanacağımız program yine Photoshop.Elbette başka alternatif programlarda vardır fakat ben hep bu programla yaptığım için  diğerlerini denemedim bile.
Öncelikle programımızda istediğimiz boyutlarda arkaplanı saydam bir dosya açıyoruz.Ardından istediğimiz harf ne ise onu yazıyoruz.Bu kısımda harfin kalın olmasına dikkat etmenizi öneririm.
İkinci adım olarak deseninizi-istediğiniz herhangi bir desen-getirip dosyamızın üzerine yerleştiriyoruz.Ardından sağ alt kısımda da göreceğiniz gibi şeklimizi seçiyoruz ve farenin sağına tıklıyoruz uzun bir liste çıkacak.Bu kısımları program ekran görüntüsü almadığından gösteremiyorum.Çıkan uzun listede kırpma maskesi oluştur seçeneğine tıklıyoruz.Desenin yazınızın üzerine denk geldiğinden emin olun.
Ardından yazımın çevresine iki farklı daire ekliyorum.Renkleri şuan önemli değil daha sonra gidişata göre değiştireceğim.Daireleri ise sol taraftaki menüden alt kısımlara doğru olan yuvarlaktan yapıyorum.
Daireleri son görüntüsü böyle olacak.Harfin çevresine beyaz bir kontur eklemiştim ama sonraları hoşuma gitmediği için kaldırdım.Dairelerden birini diğerine göre daha kalın yaptım.böyle daha hoş görünmesini sağladı.Ardından bu dairelerin altında kalacak şekilde bir arkaplan ekledim.
Diğer adımda blogun tam adını yazının ve dairenin ortasına gelecek şekilde yazdım.Renk konusunda kararsız kaldım ama en çok görünen renk beyazdı bu yüzden bunu tercih ettim.
Sonuncu adım olarak blogun alt başlığını ekledim.İşte son hali..Eğer kullanmak isterseniz aşağıya isimsiz halini de ekliyorum.
İyi günler....

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler canım..

      Sil
  2. heey saool lazım olabiliiir bu bilgileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler:)Bende bir gün birilerine lazım olur diye paylaşıyorum elimden geldiğince :)

      Sil
  3. Harika gerçekten, keşke böyle yeteneklerim olsa. Ben de uygulama bile yok :D Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)benimde pek yetenekli olduğum sayılmaz aslında buz dağının görünen ucu yaptıklarım.Bildiklerimi insanlara öğretmeyi seviyorum.Bir taraftan da yeni şeyler öğrenmeye gayret ediyorum.

      Sil
  4. Emeğine sağlık, güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Photoshop'u kullanmaya kullanmaya unutmuşum yaa. Hatırladım bu yazıyı okuyunca teşekkürler. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bende öyleyim.Pratik yapmayınca unutuyorum çünkü ps çok uçsuz bucaksız bir program öğrenecek çok şey var.

      Sil
  6. Çok hoş durmuş.Asya yazan fontun ismini söylermisin googleda aradım bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Yazının ismi Estelly.

      Sil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022