SEARCH BOX

SLIDER

Blog Takip Etkinliği 2019

Herkese Merhaba...
Güzel blog sahibesi ablalarımız bir etkinlik başlatmışlar.Ben de görür görmez hemen katılmak istedim.Böylece uzun bir aradan sonra yazı yazma fırsatını da buldum:)
Bu benim ilk blog keşif etkinliğim.Sonucunu merakla bekliyorum açıkçası...
Bu etkinliğin çok faydası var en önemlisi de daha fazla blog tanıma fırsatı bulacaksınız.Elbette bu sizin blogunuz için de geçerli.Siz yeni bloglar keşfederken birilerinin keşfi de sizin blogunuz olacak.

2019 blog keşif etkinliğine katılım için yapmanız gerekenler : 
  • Blog keşif etkinliği listesinde yer alan blogları takip etmek.Blogspot bloglarını gfc izleyiciler kısmından, wordpress bloglarını e mail aboneliği ile.
  • Takip ettiğiniz blogun sayfasında da takip etkinliğine dair bir yazı yayınlanacağı için o yazının altına takip ettiğinizi bildiren bir yorum bırakmalısınız.
  • Kendi blogunuzda da "2019 Blog Keşif Etkinliği" adıyla bir yazı yayınlayın.
  • Lütfen takipten çıkmayın-geri dönüş yapıldıktan sonra-

2019 BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ LİSTESİ:









Yorumlar

  1. Hemmmen diger bloglarimla da takibe aldim 😊. Katilim icin tesekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldiniz sizi zaten takipteymisim hayirli olsun etkinligimiz💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun.Bende sizi takipteydim ama etkinlik kapsamında yeniden yazmak istedim :)

      Sil
  3. etkinliğimize hoşgeldin Nur :) ben de takipteyim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi takipteyim Esra hanım,sevgiler....

      Sil
  4. Ana listeden birkac link link eksik olmus 🙈. Üc blogumu takip ettigin icin süresiz kesif etkinliginlisteme de ekledim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim listeye eklediğiniz için.Listeyi güncelliyorum yavaş yavaş...

      Sil
  5. Selamlar etkinliğimize hoşgeldin. Sanırım ana listede beni yazmayı unutmuşsunuz. http://www.bipudra.com/ listeyi güncellersen sevinirim.
    Bana e-postadan abone olarak maili onaylaman halinde takibe almış olacaksınız.
    Geri dönüş için bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de hemen ekliyorum.Takip için teşekkürler:)

      Sil
  6. Merhaba. Beni de eklediğin için teşekkürlerr. Hemen seni de ekliyorum listeme. :)

    YanıtlaSil
  7. İzlemeye aldım, gayet güzel gidiyor etkinlik bence. Yazdığım yazıya davet ediyorum sizleri de...

    YanıtlaSil
  8. Merhabaa ben de takipteyim ☆

    YanıtlaSil
  9. Adsız4/10/2019

    Merhaba, iade-i ziyaret :)

    YanıtlaSil
  10. bloğunuzu takip ediyorum, başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de geldim ve takibe aldım :) Ankara’lı birine gelmemek olmazdı ;) Sevgiler bırakıp döneyim...

    YanıtlaSil
  12. hemen katılıyorum , takibe aldım

    YanıtlaSil
  13. Takip etkinliklerini destekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. E posta ile takip butonu olmadigi icin izlemeye aldım
    Guzellikalgisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Please Don't Remove.

FOLLOW ON INSTAGRAM

Who Am I?

Who Am I?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec. Phasellus quam diam, semper in erat eu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed pellentesque nibh enim, quis euismod enim lacinia nec

Search

DESIGN+CODE AFRAS STUDIO|2022